Thursday 21 March 2013

Cinta Selepas Nikah Review

3 Sebab Anda Perlu Memiliki Ebook Cinta Selepas Nikah.

"Lelaki yang baik, InsyAllah untuk perempuan yang baik dan lelaki yang jahat , hanya untuk wanita yang jahat sahaja".

 Ayat ini menunjukkan bahawa untuk mendapatkan pasangan yang baik dan solehah hendaklah bermula dari dalam diri sendiri. Kehidupan seseorang manusia di muka bumi ini umpama magnet yang menarik apa-apa sahaja kepada dirinya.

Pentingnya seseorang itu mempunyai sikap yang positif seperti menataati agama dan sentiasa berusaha menjauhi segala perbuatan yang dilarang oleh Allah S.W.T dalam membina magnet yang menarik perkara yang positif kepada dirinya. Dengan tertanamnya sifat-sifat yang murni dalam diri, magnet yang terdapat dalam diri hanya akan menarik perkara-perkara yang positif dan mengembirakan kepada diri anda.

Bagi pasangan yang mencari bakal pasangan, tidak mustahil untuk mendapatkan pasangan yang baik bila diri seseorang tersebut telah disemai dengan perkara-perkara yang disukai oleh Allah S.W.T. Tetapi bagaimana pula jika anda dikenhendaki membuat pilihan? atau memastikan si dia benar-benar ingin bersama anda melayari bahtera bersama anda. Pada waktu inilah perlunya ilmu sebelum memulakan perancangan ke alam perkahwinan.

3 Sebab Anda Perlu Memiliki Ebook Cinta Selepas Nikah

Ebook Cinta Selepas Nikah ini memberikan 3 sebab utama kenapa setiap bakal pasangan yang ingin melayari bahtera bersama perlu memiliki ebook ini.

  1. Ebook ini menjelaskan perbezaan di antara kemanisan bercinta sebelum nikah dan kemanisan bercinta selepas nikah.(Berbeza tau).
  2. Ebook ini akan memberikan panduan dan tips kepada anda dalam mencari pasangan yang ideal untuk anda.
  3. Ebook ini membantu anda memberikan penyelesaian masalah-masalah dan perkara yang patut dielakan. In penting sebagai langkan awal dalam meracang untuk memulakan hidup berkeluarga.

Perbezaan dia antara bercinta sebelum nikah dan bercinta selepas nikah.

Dalam mencari siapa bakal pasangan, sikap tidak sabar ingin merasai bercinta sebelum berkahwin akan mengundang pelbagai masalah di antaranya berlakunya persentuhan kecil kemungkinan tidak sengaja ataupun dengan sengaja sepeti berpengangan tangan.di antara lelaki dan perempuan. Perbuatan ini sama sekali menunjukan pelanggaran peraturan yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T, ini kerana bila seseorang individu tersebut telah mengucapkan syahadat maka individu tersebut telah masujk islam dan wajib mematuhi peraturan yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T.

Pencarian kemanisan bercinta, keredhaan Allah S.WT. amatlah penting dan perlu dijaga kerana  kemanisanya bercinta yang benar Allah letakaN kepada pasangan yang bersama(berkahwin) kerana Allah S.W.T. Di sinilah lahirnya rumahku syurgaku,  percintaan tidak sahaja di dunia tetapi berlanjutan sehingga ke syurga.

Pemahaman dalam mencari cinta yang hakiki amat penting supaya setiap pasangan faham akan tangunjawab dan komitmen dalam melayari kebahagian bersama.

Panduan Dan Tips Dalam Mencari Pasangan Yang Ideal

Ebook ini bukan sahaja menunjukan siapa bakal pasangan anda sama ada dari segi rupa atau banyak mana harta yang diperlukan untuk merancang perkahwinan.

Ebook ini lebih kepada mencari dan membina hubungan yang mempunyai sehati sejiwa atau mecari bakal pasangan yang mempunyai perasaan yang sama di antara satu sama lain yang mampu mengekalkan kebahagian di antara satu sama lain dalam jangka masa yang panjang.

Setiap perkongsian di dalam ebook Cinta Selepas Nikah adalah berdasarkan pengalaman dan pemerhatian kepada kehidupan yang sebenar. Mungkin perkara-perkara sebegini pernah tejadi dalam hidup anda seperti cinta putus di pertengahan perjalanan. Ebook ini di ibaratkan anda mendapat kunci jalan ke kebahagian sama ada anda ingin merancang atau sedang melayari kehidupan bersama pada hari-hari yang sukar akan datang.


Menyelesaikan Masalah-Masalah Dan Perkara Yang Patut Dielakan Sebelum Si Dia Menjadi Pilian Anda.

Tiada pasangan yang sempurna dalam perhubungan, pasangan yang hatinya sudah sehati sejiwa dan berdoa kepada Allah S.WT. sebagai pelindung kepada keluarganya mengangap masalah adalah cabaran untuk lebih mengukuhkan perhubungan kehidupan bersama.

Penentuan sama ada si dia layak menjadi pasangan amat penting dan perlu dilihat dari pelbagai sudut, ini kerana pemilihan si dia bukan sahaja untuk diri anda sahaja. Ianya melibatkan hubungan kekelurgaan  si dia dan anda dan bakal kelahiran anak anda nanti.

Membuat perancangan perlulah teliti dan hendaklah sentiasa menjaga solat dan berdoa supaya setiap keputusan tidak dipengaruhi oleh faktor-faktor yang negatif ataupun daripada bisikan syaitan. Allah S.W.T lebih mengetahu setiap kehidupan yang diciptanya.


Perancangan dalam mencari cinta dan kebahagian bersama amatlah penting, untuk menjadi pasangan yang bahagi di dunia dan bahagia di akhirat. Lengkapkan diri dengan ilmu yang betul dan tidak melanggar peraturan Allah SW.T.

Ebook Cinta Selepas Nikah ini adalah ebook yang sesuai dijadikan panduan atau rujukan dalam merancang kehidupan yang bahagia. Untuk memiliki ebook ini KLIK SINI dan dapatkan sementara harga masih berpatutan dengan ilmu yang diberikan.

KLIK SINI Untuk Pembelian Ebook Cinta Selepas Nikah(kunci kebahagian)

No comments:

Post a Comment