Sunday 21 April 2013

ISTIMEWA PRU13: Benarkah Malaysia Akan Muflis Pada 2019


BENARKAH MALAYSIA AKAN MUFLIS PADA 2019

KLIK IMEJ UNTUK BESARKAN

Bila disebut muflis, adakah anda akan menjadi seorang rakyat Malaysia yang prihatin akan masa depan politik negara dan lebih berhati-hati memilih pemimpin? Adakah anda akan mula bertanya kepada rakan anda tentang calon pemimpin yang patut dipilih? Adakah anda akan post mortem pilihan calon pemimpin anda dahulu?

Tidak diragui lagi.. Anda pasti akan berbuat demikian. Saya pasti anda akan menjadi insan yang paling cakna dalam pembaharuan dan tansformasi politik di negara Malaysia. Anda pasti tidak mahu melihat negara anda kucar-kacir ditadbir oleh pemimpin yang tidak berhemah dan tidak mengamalkan islam dalam aspek kehidupan.


KLIK IMEJ UNTUK BESARKAN

KLIK IMEJ UNTUK BESARKAN 

Ketahuilah hak anda sekalian. Perkara-perkara inilah yang banyak menggusarkan kita kerana ianya banyak memberikan impak yang besar kepada negara. Anda sendiri boleh perhatikan di negara luar seperti Greece, Iceland dan Ireland pernah mengalami sejarah hitam sehingga ke hari ini kerana negaranya berbelanja melebihi defisit atau ayat mudah iaitu MUFLIS.

Adakah rakyat mereka tidak tahu memilih pemimpin yang dapat merencanakan eknomi di negara mereka? Adakah mereka tidak tahu hak mereka sebagai pengundi untuk masa depan negara? Yang pastinya perkembangan politik sekarang di merata negara tidak lagi segagah seperti zaman Rasulullah dan para sahabat.

Sebagai seorang rakyat Malaysia yang cintakan negara, adalah menjadi tanggungjawab untuk anda mengetahui jawapan bagi setiap permasalahan yang dinyatakan di atas . Tambahan pula , dalam menjadikan sebuah negara yang benar-benar berwawasan, ketahuilah hak anda serta pemimpin yang bakal anda pilih dalam PRU13 kelak!

Satu kajian telah dijalankan mengenai cara pemilihan pemimpin dan kuasa anda ini bukan bersandarkan teori saintifik semata-mata, malah ianya juga banyak menitikberatkan pemilihan pemimpin berlandaskan syiar islam dan mengikut sudut perspektif agama islam. Lalu,  digunakan kedua-dua elemen tersebut iaitu saintifik dan islamik untuk melihat dengan lebih kritikal terhadap isu yang cukup hangat ini menjelang PRU 13.

Setiap hasil kajian, pemerhatian, pembacaan dan pemantauan yang telah  dilakukan terhadap Kuasa Pemimpin, Politik dan Hak Kita sebagai rakyat Malaysia ini, ianya telah muatkan ke dalam sebuah e-Buku yang bertajuk...





Dunia penulisan e-buku Malaysia mencatat sejarahnya hari ini dengan pelancaran satu wahana ilmiah khusus untuk Pilihan raya ke-13.

Jelas dalam e-buku ini menampilkan pelbgai informasi, pengetahuan, fakta dan pastinya membuka minda pembaca akan peri pentingnya mengundi utuk memilih pemimpin yang berkualiti seterusnya menjamin kestabilan negara dan keunggulan Islam di negara kita.

“Merungkai persoalan politik”

“Ia mendedahkan pelbagai soal jawab mengenai hal-hal politik serta kaitannya dengan cara pemilihan pemimpin!”

“Ia terbukti, informasi terkini untuk semua rakyat Malaysia!”

Semua testimoni serta kata dua yang diberikan pada kemunculan e-buku ini menunjukkan bahawa kandungannya berkualiti, mampat dengan fakta dan penjelasan, serta mampu mengubah dimensi pemikiran kita tentang siapa pemimpin dan politik yang bagaimana kita harus amalkan di bumi merdeka Malaysia ini.

Kandungan e-buku ini lebih terperinci menjelaskan semua yang berkaitan soal kepentingan memilih pemimpin, seruan ke arah menjadikan pemimpin yang jelas matlamatnya menjadi pemimpin kita selepas pilihan raya ke-13 ini, semua tentang info pilihanraya terkini, juga tinjuan politik Malaysia secara ringkas tetapi mampat dan padat pengisiannya.

Semoga dengan kehadiran e-buku ini dapat membuka celik mata dan ruang hati pembaca tentang isu sejagat yang harus kita ambil berat bersama iaitu MEMILIH PEMIMPIN. Sering berlaku kecamukan dan pergolakan dalaman mahupun luaran kita lihat dan dengar dalam ‘perang politik’ di Malaysia, semua ini adat dan lumrah ‘dunia’ ini.

Sebagai rakyat, kita punya kuasa menentukan siapa yang selayaknya menjadi wakil kita di hadapan mengemudi negara ke arah redha-NYA bukan murka-NYA.

Untuk maklumat lanjut penemuan, sila layari laman web: KLIK SINI KUASA PRU13

Info dan maklumat PRU 13 untuk semua lapisan masyarakat di Malaysia.


No comments:

Post a Comment